Politica de Retur și Rambursări Pyrosky.ro
Prezentare generală
Având în vedere natura articolelor pirotehnice, politica noastră de retur și rambursări este valabilă timp de 7 zile de la primirea produselor. După această perioadă, nu putem oferi o rambursare completă sau un schimb fiind vorba de produse perisabile.
Pentru a fi eligibil pentru un retur, articolul pirotehnic trebuie să fie neutilizat, în ambalajul original sigilat și în aceeași stare în care l-ați primit. Orice articol care a fost desigilat, păstrat necorespunzător (umed) sau utilizat nu poate fi returnat din motive de siguranță.
Articole care nu pot fi returnate:
- Articole pirotehnice desigilate sau utilizate.
- Articole pirotehnice care nu sunt în ambalajul original sigilat.
- Articole pirotehnice care au fost expuse la umiditate sau temperaturi extreme.
- Articole pirotehnice păstrate necorespunzător (ude).
- Carduri si produse primite cadou.
Condiții de depozitare și siguranță:
- Articolele pirotehnice se păstrează într-o zonă cu umiditate redusă în aer, departe de foc deschis.
- Articolele pirotehnice sunt inerte (nu se pot autodeclanșa) până la intrarea în contact cu o flacără deschisă sau un arc electric de minim 6V. Alte elemente de natură fizică sau chimică nu le pot declanșa.
- Perioada de 7 zile este recomandată datorită pericolului pe care îl prezintă aceste produse. Este foarte important mediul și condițiile în care sunt păstrate până la retur.
Condiții de ambalare pentru retur:
- Coletul trebuie să fie compact, astfel încât produsele să nu se deplaseze în interiorul cutiei.
- Coletul trebuie protejat cu o folie de plastic pentru a preveni deteriorarea produselor în cazul contactului cu lichide în timpul transportului.
Aprobare prealabilă pentru retur:
- Vă rugăm să nu returnați produsul înainte de a discuta cu un reprezentant Pyrosky.ro sau de a primi un e-mail de confirmare că returul este aprobat. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza ridicarea coletului.
Pentru a finaliza returul, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă a achiziției (factură). Sau numarul de comanda impreuna cu numele si numarul de telefon.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.
Nu se acordă rambursări parțiale.
Rambursări
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un interval de 1-7 zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
- Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați din nou contul dvs. bancar.
2. Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.
3. Apoi contactați banca dvs. Adesea există un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
4. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea dvs., vă rugăm să ne contactați la contact@pyrosky.ro.
Articole la reducere si promotii
Doar articolele cu prețuri obișnuite pot fi rambursate. Articolele la reducere sau care fac parte din obiectul unei promotii nu pot fi rambursate.
Schimburi
Înlocuim articole pirotehnice doar dacă sunt defecte sau deteriorate la primire. Din motive de siguranță, nu putem schimba articole care au fost desigilate sau utilizate. Dacă aveți nevoie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la contact@pyrosky.ro și trimiteți articolul dvs. la adresa: Mun./Jud. Suceava, Str. Calea burdujeni, Nr. 9.
Cadouri
Din motive de siguranță și conformitate cu legislația privind vânzarea articolelor pirotehnice, nu putem procesa rambursări pentru cadouri. Rambursările se vor efectua exclusiv către persoana care a efectuat achiziția inițială, cu condiția respectării celorlalte termeni ai politicii noastre de retur și rambursări.
Returnarea transportului
Pentru a returna produsul dvs., ar trebui să trimiteți produsul dvs. prin poștă la: Mun./Jud. Suceava, Str. Calea burdujeni, Nr. 9.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului dvs. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia intre 1-5 zile lucratoare.
Dacă returnați articole mai scumpe, luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi coletul dvs. returnat sau in conditii propice returnarii.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la contact@pyrosky.ro sau la telefon +40 745 633 631 pentru întrebări legate de rambursări și retururi.